A közterületi költés nőtt leginkább 2018-ban

A közterületi költés nőtt leginkább 2018-ban
21 márc 2019

2018-as magyar reklámtorta mérete 259,69 milliárd forint volt. Ez a 2017-es 240,98 milliárd forintos reklámtortához képest 7,77 százalékos növekedést jelent. A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül (16,28%).

mts

Szereplők és eszközök tekintetében a piac továbbra is nagyon heterogén. A teljes OOH költést alapul véve azonban még mindig kijelenthetjük, hogy az óriásplakátoké a főszerep, hiszen a költések mintegy 50%-át birtokolja. A tavalyi évben a járműreklámok is egyre népszerűbbekké váltak a hirdetők körében, kihasználtsága növekedést mutatott. A hazai közterületi piacon is megkezdődött a digitalizáció folyamata, jellemzően a citylightok területén. A Publimont Kft is tervez 2019-ben fejlesztéseket, amelyekről folyamatosan hírt kívánunk adni.


Publimont: Mindenhol szem előtt!