Elindult a Pladform!

Elindult a Pladform!
19 ápr 2016

A médiamegoldások kínálata olyan ütemben nőtt az elmúlt években, évtizedben, hogy azt sem a reklámozók, sem a médiatulajdonosok nem tudták erőforrással lekövetni. Ennek eredménye, hogy számos olyan értékes tartalom, megoldás hever parlagon, amelyeket a médiatulajdonosok és sales house-ok nem tudnak értékesíteni, mivel nem áll rendelkezésükre az ehhez szükséges kapacitás és kapcsolat. A reklámozói oldal pedig nem tudja feldolgozni az ad hoc módon megjelenő ajánlatokat, hiszen hiányzik egy közös struktúra, az összehasonlításra pedig általában nincs elegendő idő és erőforrás. Ezek alapján jelenleg a kereslet és kínálat nem, vagy nem a kívánt mértékben képes találkozni.

A Pladform egy olyan virtuális piactér, ahol a médiatulajdonosok és sales house-ok egy átlátható struktúra segítségével, egyszerűen és hatékonyan tudják értékesíteni versenyképes médiamegoldásaikat. A reklámozók számára pedig egy olyan felületet jelent ingyenesen, amelyen keresztül, tájékozódhatnak az aktuális reklámpiaci kínálatról, és akár egyetlen kattintással tudnak médiamegoldásokat vásárolni. Ez az online eszköz valójában egy kiterjesztett értékesítési erőforrás, amely a legrövidebb időn belül képes megsokszorozni egy ajánlat elérhetőségét.

A Pladform rendszere, hasonlóan a nagy keresési motorokhoz, szabad szavas keresővel is működik. Azaz, a reklámozók médiatípustól függetlenül kereshetnek az ajánlatok között a számukra releváns kulcsszavak segítségével. A hagyományosan kiküldött ajánlatokhoz képest a Pladform egyik nagy előnye, hogy ide kizárólag már azért érkeznek a reklámozók, hogy saját elhatározásukból, aktívan keressenek számukra megfelelő megoldást.

A rendszer használata regisztrációhoz kötött mind eladói mind reklámozói oldalon.

Médiatulajdonosi és Sales House oldalról egyaránt elmondható, hogy ez az innovatív lehetőség minden szereplőt gondolkodásra sarkallt, annak érdekében, hogy a jelenlegi üzleti modellbe hogyan lehet ezt beilleszteni. Azt minden szereplő egyértelműen látja, hogy a rendszer nem akarja és nem is képes kiváltani egyik már létező értékesítési formát sem, ellenben egy új alternatívát kínál.

A Reklámozók számára egy, a korábbiakban még nem tapasztalt széles kínálat elérhetőségét biztosítja, valamint olyan egyedi és csomagmegoldásokat, amelyek eddig a kommunikációs tervek egy részéből hiányoztak.

A rendszerrel egyértelműen megvalósul, hogy az offline médiatulajdonosok felületeit is korszerű, online módszerrel lehet értékesíteni.

A Publimont részéről nagyon pozitívan fogadtuk ennek az innovatív online értékesítő felületnek a bevezetését, épp ezért már a tesztelési fázisban is aktívan részt vettünk. Véleményünk szerint ez a jövőbe mutató fejlesztés nagy lehetőségeket rejt és segíti kiszélesíteni kereskedelmi tevékenységünket.”- mondta Róna Márta a Publimont kereskedelmi igazgatója.


Publimont: Mindenhol szem előtt!